Apertus Közalapítvány

Tanirodai gyakorlatok - Értékesítés
Marketingtevékenység

Titkárság | Munkaügy | Beszerzés | Értékesítés | Számvitel | Pénzügy

 

Minden cég kialakítja a saját cégjelzéses levélpapírját. A következő mintákból ötletet meríthetünk. Kedvező, ha a logó kifejezi a tevékenységet, jelképezi a terméket.

Kattintson ide a nagyméretű képhez!

  Kattintson ide a nagyméretű képhez!

A szép, ízléses kivitelezésű névjegykártyák felkeltik a vevők érdeklődését. A reklámképeslapok hasznos ajándékot jelenthetnek az üzleti partnereinknek.

 

Az ünnepek alkalmával saját készítésű, ötletes üdvözlőlapokat küldhetünk azoknak az üzleti partnereinknek, akikkel rendszeres kapcsolatban állunk.

 

A katalógusok készítésénél használjuk fel a technikai lehetőségeinket (színes nyomtató, szkenner, spirálozás, hőkötés, laminálás)!

Kattintson ide a nagyméretű képhez!

A kiállításokon érdemes bemutatni 1-2 perc időtartamú reklámfilmet. A rövid, csattanós reklámfilmek felkeltik a vásárlók érdeklődését.
Nézd meg a következő reklámfilmeket!

A videók lejátszásának technikai feltétele: DivX dekoder és lejátszó letöltése. A letöltéssel kapcsolatos tudnivalókért olvasd el a  Technikai feltételek, tanácsok  utolsó pontját.

VIDEÓ: 1. reklámfilm
(1 perc)
 

keskenysávú
3,54 MB

szélessávú
5,42 MB

 

VIDEÓ: 2. reklámfilm
(43 mp.)
 

keskenysávú
3,61 MB

szélessávú
4,92 MB

 

VIDEÓ: 3. reklámfilm
(47 mp.)
 

keskenysávú
2,47 MB

szélessávú
3,70 MB

 

VIDEÓ: 4. reklámfilm
(1 perc 27 mp.)
 

keskenysávú
3,94 MB

szélessávú
8,26 MB

 

VIDEÓ: 5. reklámfilm
(1 perc 35 mp.)
 

szélessávú
15,9 MB

 

VIDEÓ: 6. reklámfilm
(2 perc 4 mp.)
 

szélessávú
28,8 MB

 

A hirdetések feladásánál mindig csatolj képet is az ajánlott termékről!

  

A belföldi és külföldi kiállítás nagy előnye a személyes üzletkötés varázsa. A standok saját kezű, ötletes kivitelezésére sok szép példát  láthatunk (5., 8., 10., 13., 17., 19., 20., 23., 31. és 32.  kép). Nagyon dekoratív a szín harmóniája a standon és a kiállítók öltözékén (25. kép). A szponzor cégek, háttércégek termékei is megjelenhetnek a kiállításon (1., 2., 9., 11., 12., 14.,  15.,  18., 24., 26., 28. és 29. kép). Még nem létező, ötletes termékeket is kitalálhatnak a tanulók (banán alakú telefon 21. kép). Eredeti, nagy feltűnést keltő, sikeres megoldás lehet, ahogyan a doboz-reklámember osztogatja a nyíláson át a szóróanyagot (30. kép), vagy ahogyan mások  a látogatók gyomrára kívánnak hatni az étvágygerjesztő tálakkal, a kis falatkák kínálásával (27. és 31. kép). A kiállításokon jó hangulatot teremthetnek a divatbemutatók (3. és 4. kép) és a majorettek tánca (16. kép). Jó lehetőség nyílik a személyes üzleti tárgyalásra idegen nyelven is (7.és 22.  kép). A kiállításokon a nappali tagozatos diákok mellett felnőttképzők is részt vehetnek (6. kép).

  • Kecskemét:  1. kép

  • Dunaújváros: 2 - 9. kép

  • Szeged: 10 - 15. kép

  • Eger: 16 - 20. kép

  • Nyíregyháza: 21. kép

  • Salzburg: 22 - 26. kép

  • Prága: 27 - 30. kép

  • Budapest: 31- 32. kép

 

1. kép 2. kép 3. kép 4. kép
5. kép 6. kép 7. kép 8. kép
9. kép 10. kép 11. kép 12. kép
13. kép 14. kép 15. kép 16. kép
17. kép 18. kép 19. kép 20. kép
21. kép 22. kép 23. kép 24. kép
25. kép 26. kép 27. kép 28. kép
29. kép 30. kép 31. kép 32. kép

 

Egyéb reklámhordozók: zászlók, papírból hajtogatott virág, kitűző, termékminták, receptfüzet, plakátok.


 

A szép kivitelezésű, jól megtervezett emléklap kellemes élményekre emlékezteti a kiállítókat.

   

 

Következő fejezet